Tuesday 1 January 2013


12-12-2012, op weg  naar 21-12-2012,          
IN EEN GROTER VERBAND
Vele verhalen doen de ronde; het bekendste is “het einde van de Maya kalender”, door sommigen uitgelegd als het einde der tijden.
Die Maya,s hadden een accurate tijdmeting, zij hadden ook een observatorium, zie foto,s.Die foto,s heb ik in 1975 gemaakt, toen ik daar was, ik was ook in Egypte geweest en zag verbanden tussen de oude beschavingen, en toen ben ik een zoektocht begonnen, ik weet  vrijwel niets van astrologie of astronomie, maar het onderstaande begrijp ik er wel van en ik zie verbanden tussen die dingen.
Op dit tempel complex in Chizen Itza, waar dit observatorium staat wordt duidelijk, dat de Maya,s Inzichten hadden over de planeten en  sterrenstelsel. De zomer zonnewende en winter zonnewende  in lijnen uitgezet, vormden lijnen naar tempels.Verder komt in de Maya geschriften het getal 72 vaak voor, dit is het aantal jaren dat nodig is om de aardas 1 graad te doen verschuiven.
Dit nu, is er op 21 december ook aan de hand, de winter zonnewende en wel een heel bijzondere;
Het einde van het Vissen  tijdperk en  het begin van het Watermantijdperk, Aquarius.Er zijn 12 van deze tijdperken van 2160 jaar , 12x 1260= 25920 jaar, in zijn totaliteit ook wel een zonnejaar of Platonisch jaar genoemd .In een zonnejaar heeft de wobble (hoek van 23,5 graden)   van de aardas een rondje gemaakt door de huizen of tijdperken..
De zon staat dan op 21-12-2012 perfect uitgelijnd  met  het midden van ons  Melkwegstelsel (Galactic alignment , met dank aan Kryon). Dit hebben wij in onze (bekende) geschiedenis niet eerder meegemaakt.
Deze grote gebeurtenissen hebben grote invloed op de aarde, het weer, het klimaat en de mensen, en vanuit dit grotere verband kunnen aardse gebeurtenissen beter begrepen worden…
Wordt vervolgd.

No comments:

Post a Comment